sâmbătă, 10 martie 2012

Art deco ... creatia de weekend

Dragii mei,

Obiectele de bucatarie pot fi transformate rapid in obiecte utile. In acest weekend am transformat cateva borcane in vaze pentru flori. Ideea mi-a venit de ziua femeii cand am primit o multime de flori, iar biroul s-a umplut de tot felul de vaze improvizate. Am personalizat si vaze speciale pentru flori, insa rezultatul este diferit atunci cand, dintr-un obiect fara prea multa stralucire, reusesti sa creezi un obiect plin de culoare si personalitate. Decorez atat vaze speciale, in functie de cerintele voastre, dar si obiecte cu forme interesante.

Cu drag,
Christina

Vaza pentru flori - 10 ron

Vaza pentru flori - 10 ron

Vaza pentru flori - 10 ron

Colectia de vaze
Vaza pentru flori (inaltime 50 cm) - poate fi decorata la cerere  (culoare, model)


Niciun comentariu: